В процесі проходження реєстрації в кабінеті клієнта необхідно надати дані про вашу геолокацію. Для цього натисніть кнопку «Надати геолокацію». Відповідна кнопка знаходиться в нижній частині екрана. Якщо кнопки немає, значить дані вашого місця розташування вже отримані і проходити геолокацію не потрібно. В іншому випадку, дотримуйтесь запропонованої інструкції.
Переконайтеся, що кнопка «відправити геолокацію» присутня
Вам необхідно очистити історію відвідувань браузера. Заходимо в меню браузера, в розділ «налаштування»
У розділі "Конфіденційність" вибираємо пункт «Очистити історію відвідувань».
У цому вікні необхідно поставити галочку в чекбоксі «Очистити файли cookie та дані» і натиснути OK.
Тепер в розділі "Конфіденційність" вибираємо пункт «Налаштування сайту», потім «Місцезнаходження». У вікні, натискаємо на пункт «Місцезнаходження» та перемикаємо в режим «Дозволено».
Повертаємося в кабінет користувача і оновлюємо сторінку. Потім знову авторизуємось в кабінеті.
Якщо кнопка «Надати геолокацію» зникла, значить ви все зробили правильно, і дані про місцезнаходження відправлені.
Переконайтеся, що кнопка «відправити геолокацію» присутня.
Увімкніть функцію геолокації в настройках браузера. Для цього в адресному рядку натисніть на іконку, як показано на зображенні.
У цому вікні необхідно натиснути на посилання «Очистити налаштування» як показано на зображенні.
Оновіть сторінку
У вікні натисніть на посилання «Дозволити»
Якщо кнопка «Надати геолокацію» зникла, значить ви все зробили правильно, і дані про місцезнаходження отримані. Про це буде свідчити іконка синього кольору в адресному рядку вашого браузера.
Вхід в систему