В процесі проходження реєстрації, в кабінеті клієнта необхідно надати дані про вашу геолокацію. Для цього натисніть кнопку «Надати геолокацію». Відповідна кнопка знаходиться в нижній частині екрана. Якщо кнопки немає, значить дані вашого місця розташування вже отримані і проходити геолокацію не потрібно. В іншому випадку, дотримуйтесь запропонованої інструкції.
Переконайтеся, що кнопка «відправити геолокацію» присутня
Передусім потрібно увімкнути функцію геолокації в настройках браузера. Для цього натисніть на значок замочка в адресному рядку браузера, як показано на зображенні.
У меню, натисніть на посилання «Змінити настройки сайту»
Поставте галочку напроти пункту «Місцезнаходження», а потім натисніть на посилання «Очистити»
Оновіть сторінку браузера
У спливаючому вікні натисніть на кнопку «Повідомити»
Якщо кнопка «Надати геолокацію» зникла, значить ви все зробили правильно, і дані про ваше місцезнаходження відправлені. У разі появи спливаючого вікна, як показано на зображенні, підтвердіть Вашу згоду, і натисніть на посилання "Розмістити".
Переконайтеся, що кнопка «відправити геолокацію» присутня
Натисніть на іконку в адресному рядку браузера, як показано на зображенні.
У з'явившомуся вікні, натисніть на лінк «Тимчасово заблоковано»
Оновіть сторінку, як показано на зображенні.
У з'явившомуся вікні, натисніть на кнопку «Дозволяю», і поставте галочку в чекбоксі «Запам'ятати це рішення», як зазначено на зображенні.
Якщо знову натиснути на іконку в адресному рядку, ви побачите, що передача даних про місцезнаходження дозволена. А кнопка "Надати геолокацію" зникла, це означає, що дані про місцезнаходження отримані.
Вхід в систему