Що робити, якщо ви оплатили кредит, а гроші не прийшли
03.01.2018
Оплата послуг через інтернет або онлайн сервіси вже давно не є чимось незвичайним. З кожним днем все більше людей обирає спосіб розрахунку через онлайн сервіси. У більшості випадків такий спосіб взаєморозрахунку протікає практично миттєво, необхідно тільки вказати суму платежу і одержувача, все інше відбувається автоматично. Але іноді з різних причин, платежі не доходять до одержувача. Чому так трапляється і що робити в цьому випадку?
В яких випадках платіж може не дійти
Найчастіше онлайн платежі, які проводяться через сервіси самообслуговування або інтернет банкінгу не доходять до отримувача по простим причинам, платник, вказуючи реквізити отримувача, помиляється і гроші відправляються за іншою адресою. Але бувають і інші ситуації, наприклад, технічні проблеми - труднощі з верифікацією платіжних карт, відсутність зв'язку між усіма ланками ланцюжка передачі платіжної інформації.
Транзакційний ланцюжок онлайн платежу
Здійснюючи платіж, платник має справу тільки з посередником (сервіс оплати) і платником (одержувач грошей). Але це тільки на перший погляд. Насправді, ланцюжок, по якій проходить платіж, складається з більшої кількості елементів.
- Платник
- Одержувач платежу
- Сервіс що проводить платіж
- Банк, який випустив карту, з якої здійснюється транзакція
- Банк, куди прямує платіж від платника
- Сервіс платіжної системи (може бути Visa, Master Card і ін.)
Підтвердження проведення платежу на користь одержувача
Офіційним підтвердженням онлайн платежу є чек (квитанція), якщо платіж здійснюється за допомогою терміналу самообслуговування або інтернет банкінгу. Якщо це платіж, що здійснюється через касу банку - підтвердженням може бути виписка по рахунку або чек касового фахівця. У деяких випадках, чек або квитанція може бути виданий в електронному вигляді і відправлений на контактну адресу електронної пошти. Таку квитанцію можна роздрукувати і використовувати як доказ здійснення платежу на користь платника.
Порядок вирішення питань, пов'язаних з проблемами оплати
Як правило, всі фінансові організації, які надають послуги проведення платежів, можуть проводити оплату клієнта до 3 робочих днів. У разі, якщо необхідно здійснити оплату послуги чи товару і надати докази, то достатньо пред'явити чек здійсненої операції. У більшості випадків цього достатньо для одержувача.
Якщо платник зробив оплату, але гроші не дійшли до одержувача необхідно:
- перевірити ще раз призначення платежу
- Реквізити платника
- Суму платежу
Якщо проблема залишається, необхідно звернутися в організацію, яка виступала посередником і проводила ваш платіж. Необхідно надати чек платежу, і (в окремих випадках) вказати дату проведення операції. У більшості випадків, платіжна організація вирішує існуючу проблему на користь платника, направляючи платіж за вказаними реквізитами.
Вирішення питань оплати кредиту в компанії Money24
Будь-які питання, пов'язані з погашенням кредиту, внесенням платежу або не отриманням коштів на рахунок, направляйте до служби підтримки, за телефоном +38 (044) 390-45-15 або через форму онлайн підтримки клієнтів на сайті Money24.ua. Також ви можете відправити письмове звернення на електронну пошту [email protected] із зазначенням проблеми і письмовим свідченням здійснення платежу.